Deltag aktivt i dbio - Generalforsamling 2015

Regionsbestyrelsen inviterer til generalforsamling 18.marts 2015, hvor vi ser frem till at møde mange medlemmer og gode forslag till dbio-arbejdet I Midtjylland...

dbio-Midtjylland

... vi ser også frem til, at mange medlemmer ønsker, at deltage i arbejdet i dbio-midtjylland. Overvej om du  skal stille op til valgene, i år er der flere I bestyrelsen, der vælger at stoppe – altså er der brug for nye kræfter !

Indkaldelse  til generalforsamling

Onsdag Den 18. marts klokken 16.30 til ca. 21.00 afholdes der generalforsamling i Medborgerhuset, Bindslevs Plads 5, 8600 Silkeborg.

Indskrivning klokken 16.30 - Spisning 16.45 - Start på generalforsamlingen 17.30 - afslutning 21.00.

FRIST FOR FORSLAG

Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være dbio-midtjylland i hænde senest den 4. marts via mail til dbio-midtjylland@dbio.dk.

FRIST FOR TILMELDING AF HENSYN TIL FORPLEJNING

Den 11. marts 2015 via dbio.dk under “arrangementer”

VALG

Du kan opstille til flere poster. Ønsker du, at opstille skal du sende en mail til dbio-midtjylland@dbio.dk, senest 18.februar, hvor du oplyser navn, hvad du opstiller til (se herunder), billede samt et skrifteligt valgoplæg på maks 1200 tegn. Bemærk det forventes du holder et lille mundtligt oplæg (ca.2 minutter ) på generalforsamlingen. Oplæg offentliggøres på hjemmeside.

Er der ved fristen udløb det rette antal kandidater er disse valgt. Der sker suppleringsvalg på generalforsamlingen (altså er de kandidater, der er opstillet ved fristens udløb sikret en plads).

Opstil til regionsformand:

Som formand er du frikøbt i en fuldtidsstilling til at varetage alle medlemmernes interesser både i forhold til personlige sager og politiske agendaer. Formanden har kontor i Virklund ved Silkeborg men er rundt i hele regionen. Som formand er man med i Hovedbestyrelsen.

Opstil til regionsnæstformand:

Som næstformand arbejder du tæt sammen med formanden. Næstformanden honoreres og kan delvis frikøbes til ekstraordinære opgaver. Næstformandens opgaver defineres i tæt samarbejde med formanden alt efter kompetencer og muligheder. Relevant uddannelse bliver tilbudt.

Opstil til Hovedbestyrelsen:

Hvis man bliver valgt er man automatisk valgt til regionsbestyrelsen – suppleanter till  hovedbestyrelsen vælges på generalforsamlingen, når den nye bestyrelse er kendt.

Som repræsentant i hovedbestyrelsen deltager man i hovedbestyrelsesmøderne i dbio nationalt (København). Du vil være medansvarlig for at kongresbeslutninger realiseres.

Opstil til Regionsbestyrelse:

Som medlem af regionsbestyrelsen får du stor indflydelse på de regionale aktiviteter og lokale forhold. Se jobopslag til Regionsbestyrelsesmedlem under "Generalforsamling 2015".

Opstil til delegeret:

Som delegeret deltager du til kongressen men er valgt for hele kongresperioden. Det forventes at du kan deltage i kongressen den 6. og 7. oktober 2015. Ligeledes er der planlagt et fyraftensmøde den 18. maj 16.45 til 19.30 i Virklund som forberedelse til kongressen samt et umiddelbart før. Husk du skal være aktivt medlem for at kunne opstille. Opstilling sker på generalforsamlingen.

ANTAL PLADSER

Regionsformand 1

Regionsnæstformand 1

Hovedbestyrelsen 3 (hvoraf formanden I flg. Vedtægterne har den ene plads)

Regionsbestyrelse 10 incl. regionsformand, regionsnæstformand og HB medlemmer

Delegeret 25 incl. den nye regionsbestyrelse på ialt 10 medlemmer

FØLGENDE HAR MELDT DERES KANDIDATUR, DU KAN NÅ DET ENDNU!

Regionsformand:

Mette Thomsen, dbio midtjylland

Regionsnæstformand:

Karin Vestergaard, KBA Herning

Hovedbestyrelse:

Bitten K. Kristensen, FTR, KMA HE Midt

Conni Smith, TR, KBA Herning

Karin Vestergaard, KBA Herning

Regionsbestyrelse:

Stine Taudahl Søndergaard, TR KFA, HE Vest

Ruth Szöke Skovgaard,TR  KGA, AUH Skejby

Conni Smith, TR, KBA Herning