Regionsgeneralforsamling dbio-Nordjylland 2022

Torsdag d. 8. september var der inviteret til generalforsamling i Region Nordjylland. Som de foregående år blev den afholdt i AKKC - Aalborg Kongres og Kultur Center. Endnu engang var det en velbesøgt generalforsamling. 101 medlemmer havde takket ja til en hyggelig aften med kollegaer på tværs af specialer og matrikler.

Det blev en aften hvor hele bestyrelsen tog del i den mundtlige beretning og bestyrelsen håber, at det gjorde beretningen mere levende og de enkelte bestyrelsesmedlemmer mere synlige.

Efter selve generalforsamlingen, var der som vanlig spisning, hvor snakken var livlig ved bordene. Efter en lækker middag, var der underholdning på programmet.

Vi havde besøg af Mentalist - psykologisk entertainer - tankelæser og manipulator Karsten Sørensen. Det blev en times show hvor flere af deltagerne på generalforsamlingen var aktive medspillere. Alle oplevede på nærmeste hold, hvordan Karsten Sørensen læste tanker og manipulerede med deltagerne på scenen. Det blev et underholdende og imponerende show som fik os alle til at grine og klappe.

Sidste punkt på dagsorden var et nyt initiativ fra et bestyrelsesmedlem. Der var udtrækning af meget fine præmier, som alle er sponsoreret, mellem alle deltagere på generalforsamlingen. Der blev uddelt teaterbilletter, billetter til Fårup Sommerland, samt lækre hjemmesko. Derudover var der også fine sidegevinster, så der var flere der gik hjem med hænderne fulde.

Generalforsamling 2022