Regionsgeneralforsamling dbio-Nordjylland 2023

dbio-Nordjylland vil gerne takke for den store tilslutning til dette års generalforsamling. Næsten 120 medlemmer deltog og kunne opleve en generalforsamling hvor Martina Jürs deltog som dirigent og gav en lille pep-talk omkring den kommende OK24. Der var efterfølgende en god dialog og meget relevante spørgsmål.

Tre studerende fra vores nye skolen i Hjørring deltog og de holdte et fantastisk oplæg. De tre studerende er alle fra de første hold der startede op og de fortalte hvordan deres opstart og undervisning har været - både på godt og ondt. De studerende har været gode til at give konstruktiv feedback og har heldigvis oplevet at skolen har været meget lydhør for alle deres input.

Sidste punkt på aftenen var udtrækning af lækre præmier. Der var mange lækre og flotte præmier som alle var sponsorpræmier fra forskellige firmaer.

Igen vil bestyrelsen takke alle fremmødte der deltog og bidrog til en fantastisk generalforsamling anno 2023.

Årsrapporten for 2022 og den mundtlige beretning er tilgængelig ved at klikke på dokumentet i højre side

Særligt benyttede sider på dbio.dk